.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور استاندار مازندران ؛
فاز اول تفرجگاه ساحلی نمک ابرود چالوس افتتاح شد
شمال نیوز: آیین افتتاح فاز اول تفرجگاه ساحلی با حضور استاندار مازندران ومسوولان شهرستانی در نمک ابرود چالوس برگزار شد .
فاز اول تفرجگاه ساحلی نمک ابرود چالوس افتتاح شد

به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران در این مراسم بیان کرد : احداث بزرگترین تفرجگاه‌ جنگلی وساحلی بانوان خاورمیانه در ایران به بهره برداری رسید . 

 

حسینی پور با اشاره به افتتاح تفرجگاه ساحلی در چالوس گفت: بزرگترین پارک جنگلی ویژه بانوان با اشتغال هزار نفر از زنان سرپرست خانوار در استان احداث می شود.

 

سید محمود حسینی پور  با اشاره  به اینکه مولد سازی اموال در بنیاد مستضعفان شروع شده است، افزود: مولد سازی از مصوبه سران قوا به شمار می‌رود و دستگاه‌های دولتی باید مجموعه‌های متناسب گردشگری را آزاد و به بخش خصوصی واگذار کنند.

 

وی توجه به ظرفیت‌های کشورهای همسایه را از رویکردهای دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: این نقش متأسفانه مغفول مانده است و باید بستر لازم برای تعاملات گردشگری ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: ضمن آنکه از گردشگران داخلی پذیرایی می‌کنیم باید زمینه را برای استقبال از گردشگران خارجی فراهم کنیم و یکی از اهداف این است که استان را برای میزبانی گردشگران آماده کنیم.

 

حسینی پور با عنوان اینکه آمادگی برای سرمایه گذاری در استان وجود دارد، گفت: توجه به قشر ضعیف در پیوست اجتماعی بنیاد مستضعفان دیده شده است.

 

وی گفت: در مازندران به دنبال آن هستیم بزرگترین پارک جنگلی اختصاصی بانوان انتخاب کنیم و مجموعه ۲۰۰ هکتاری نمک آبرود چالوس بهترین گزینه برای اجرای این طرح است و در کنار آن بزرگترین مجموعه آبی نیز احداث می‌شود و بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری روی این طرح اعلام آمادگی کرده است.

 

استاندار مازندران یادآور شد: تا شهریورماه سال آینده بزرگترین تفرجگاه ساحلی و آبی بانوان در منطقه خاورمیانه در استان و چالوس احداث می‌شود.

 

وی یادآور شد: با احداث مجموعه جنگلی و ساحلی بانوان برای بیش از هزار زن سرپرست خانواده نیز شغل ایجاد می‌شود.

 

استاندار مازندران بر لزوم فعال شدن اقصتاد گردشگری و دریایی تاکید کرد و گفت: پیش بینی می‌شود ایام نوروز بیش از ۲۲ میلیون مسافر به استان سفر کنند.

 

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس  دراین مراسم گفت: گردشگری مازندران را نباید به صورت فصلی دید زیرا در تمام روز و فصل گردشگر به منطقه سفر می کنند.

 

محمد علی محسنی با عنوان اینکه ترافیک مسیر منتهی به مازندران قابل توجهی است، افزود: باید از گردشگری به عنوان فرصت استفاده کرد، از این رو زیرساخت‌های گردشگری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه به پیشگیری از خروج ارز در کمیسیون گردشگری می‌نگریم، گفت: باید برای خروج ارز از کشور برنامه ریزی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.